Gemensam donation till Simple Plan foundation?

Jag fick en snilleblixt medans jag skrev inlägget om donationen, och tänkte "pengar... Simple Plan... Simple Plan Foundation!"
 
Ni vet hur man samlar in pengar till en klassresa? Alla lägger en tia/månad under en viss period och sedan ser man vart man kan åka.
Hur låter det att göra något liknande, för en gemensam donation till Simple Plan Foundation?
 
Jag öppnar ett bankkonto tillsammans med någon annan i t.ex. 18 månader där man kan lägga hur lite och hur mycket man vill, för att sedan donera alla pengarna till Simple Plan Foundation i namnet Simple Plan Sweden + allas namn på de som har hjälpt till.
 
Ja, nej?

Sara

JA!
Jag är med iallafall!

Svar: Åååh, vad roligt! :)
emelie strandberg

Datum: 2012-09-30 Tid: 11:58:18
Carina

Jätte bra ide!! Jag är med :)

Svar: Yay, tack! :)
emelie strandberg

Datum: 2012-09-30 Tid: 13:42:43
Sofie

Riktigt bra idé. Jag är med! :)

Svar: yay, awesome! :)
emelie strandberg

Datum: 2012-10-02 Tid: 18:47:38
URL: http://livetenligtsofiie.blogg.se/

Name:
Remember me?

Email:

URL/Blog:

Comment: