About the blog

 
 
 
Skrivet 17:e november 2010
Redigerat 20:e mars 2012
Redigerat 26:e oktober 2013


När jag startade den här bloggen var det för att ha en sida relaterad till Simple Plans street team på twitter, dåvarande SPSverige. Siten har inte bara blivit en mötesplats för svenska fans, utan för fans från hella norra Europa.

Syftet med den här bloggen är att hålla alla fans uppdaterade med nyheter gällande Simple Plan på svenska, och sedan början på 2012, även på engelska, detta togs bort oktober 2013. Här hittar du det senaste om Simple Plan, där fokus ligger på nyheter om bandet och om när de kommer tillbaka till Sverige.

Om du ser ett fotografi med ett märke på, jag är ledsen men du kan inte använda det utan att fråga mig först. Snälla, respektera det. Om jag låter dig använda det, snälla sig att det var jag, Emelie, som tog fotografiet och refferera till Only Simple Plan.
 
Vi som arbetar i teamet: Emelie, Emelie S-L och Sandra.
Författaren bakom de flesta inläggen är Emelie.
Designen är gjord av Sandra.

Källan för majoriteten av nyheterna kommer från SP och SPCZ
 
 
If you see a photograph with a tag, I'm sorry you can not use it without asking me first. Please respect that. If I allow you to use it, you must say that I, Emelie, shot it and post a link to this blog.