Only Simple Plan tre år online!

 
 
 
 
 
För tre år sedan satt jag och pratade med min vän Sandra om min kärlek till Simple Plan och hon sa åt mig att starta en blogg. En fanblogg dedikerad till männen i mitt liv... Det var bland det bästa jag kunde tänka mig, då journalistik och författande är något som intresserar mig och ligger varmt om hjärtat.
 
Det har varit till och från med bloggandet det här tredje året, med tanke på min hälsa och ett inte lika aktivt Simple Plan år. Vi är nu tre medlemmar som jobbar med Only Simple Plan/Simple Plan Sweden och det känns väldigt roligt att jobba tillsammans med andra. 
 
Tack till alla er fina läsare och underbara fans/Astronauts för att ni fortsätter läsa bloggen och håller er uppdaterade gällande Simple Plan. Tack till Simple Plan för att ni fortfarande finns här och förgyller var dag, det är guldvärt! Tack till SP Crew och Warner Music för att ni vill arbeta tillsammans med oss!
 
Många kramar, Emelie.
 
I teamet: Emelie, Sandra, Emelie S-L
 
My dear international readers: I love you just as much and if you'd like to view this blog in English, just hit the TRANSLATE button, right by the Canadian flag!
Love


Name:
Remember me?

Email:

URL/Blog:

Comment: