En veckas ledighet

Nu har vi två i Stockholm och Eskilstuna ledigt från skolan en vecka. Det tänkte vi fira med en ny design och inleda den nya tävlingen!

Hur den nya designen kommer att se ut blir en överraskning. Men bloggen kommer stängas ner under tiden, så bli inte förvånade om det plötsligt inte går att komma in.
Designen kommer att dyka upp under helgen/kommande vecka.

Så, jag vet att den andra tävlingen inte avslutas förens den 28 februari, men jag vill inleda den nya ändå. Den här tävlingen kommer att vara för alla på hela jorden, så det spelar ingen roll vart du bor den här gången!
Den här gången gäller det t-shirts. Jag har funderat på att trycka upp en egen SPFamily t-shirt ett tag, men inte vetat vad jag ska ha på den. Det måste inte vara SPFamily, det kan vara vad som helst med SP, men SPFamily är roligast.

Så, jag kommer att trycka upp fyra t-shirts. En ska jag. Tre går ut till er. Den fösta kommer att lottas ut inom ett par veckor (det beror på hur lång tid det tar att få fram idéer).

Jag vill att ni ska tänka ut hur ni vill att eran SPFamily/SP t-shirt ska se ut. Skicka in ditt förslag till [email protected] med text, bilder och en bra förklaring till din design. När tillräckligt många bidrag har kommit in väljer vi ut våra tre favoriter som ni får rösta på. Det vinnande bidraget kommer att få en t-shirt!
Mer info om själva tävlingen kommer att komma senare.
Frågor? Skicka ett mejl eller lämna en kommentar.

This will appear in English really soon.


Name:
Remember me?

Email:

URL/Blog:

Comment: