Mer om Europa turnén

Just nu har killarna ett litet avbrott mellan spelningarna, de spelar bland annat in sin nya EP som släpps senare i år.

De spelar några gånger i Kanada under juli/augusti/september och sedan bär det av för en turné i Sydamerika i oktober. Sedan i november blir det den efterlängtade Europa turnén!

Som sagt, sex veckor på kontinenten och bekräftade länder de kommer att besöka är Sverige och Tyskland. Självklart kommer de besöka fler länder. Datum, städer och arenor släpps snart.

Fortsätt hålla koll här!

lina! :)

när kan man köpa biljetter till Sverige och kan man köpa dom
på ticnet?!

Svar: Det kan man göra så fort det finns ett oficiellt evangemang på simpleplan.com eller så fort live nation/ticnet släppter biljetter :)
emelie strandberg

Datum: 2012-07-08 Tid: 18:00:36
URL: http://linacarlsson.bloggplatsen.se
Anonym

men fuck lol. trodde de va ny uppdatering för min data cpade. ;______;' tänkte väl att de inte verkade sant, haha. .___.

Datum: 2012-07-08 Tid: 18:07:30
URL: http://linacarlsson.bloggplatsen.se
lina :)

men vafaaan är de här haha!! först står de att de är i juli ni skrivit detta, sen står de helt plöstligt att ni skrev de i januari och nu står de juli igen. så ja, skit i min andra kommentar. fattar ingenting just nu haha, men anyway. Skulle va tacksam för svar på min första kommentar!! ;)

Datum: 2012-07-08 Tid: 18:14:14
URL: http://linacarlsson.bloggplatsen.se
Sofie

Ååh, jag är så lycklig att de kommer till sverige ännu en gång!! Jag har haft den otroliga oturen att inte kunna gå på deras tidigare spelningar i år :( Men nästa gång tänker jag inte missa dem!!! :D <3

Svar: Det hoppas jag verkligen att du inte gör :)
emelie strandberg

Datum: 2012-07-08 Tid: 23:22:17

Name:
Remember me?

Email:

URL/Blog:

Comment: