Mitt i snön

Snön har fallit, igen. Här där jag sitter och skriver föll det säkert 3dm bara igår. Och det snöar fortfarande.
Förhoppningsvis är det här den sista snön som har fallit och att våren kommer snart.
Vi har haft vinter sedan börjar på november, jag tycker att det räcker nu.

Här är tre låtar som kanske gör dagen lite bättre

Simple Plan – Addicted
Simple Plan – Take My Hand
Simple Plan – Surrender

Om du inte har spotify kan du gå in på spotify.com och ladda ner.
Det är gratis och du behöver ingen inbjudan!

to my friends outside of Sweden:
You can download spotify at spotify.com if you wanna listen to every version there is of the Simple Plan songs.
It's free and you don't need an invite. You've got nothing to lose!

Melissa

sv: Tack så mycket, vad glad jag blir! (:

jag har faktiskt varit ett stort fan av just Simple plan, men jag har alltid lyssnat på blandad musik. Nu har dock den Akustiska verisionen tagit över, då jag sjunger mycket själv. (: Men fin blogg! Keep it up!

Datum: 2011-02-11 Tid: 16:33:21
URL: http://melissapetrini.blogg.se/

Name:
Remember me?

Email:

URL/Blog:

Comment: