Bidra till Simple Plan Sweden

 
 
 
 
Hej våra kära läsare!
Bloggen fyller snart tre år, oj vad tiden går fort. Som vanligt kommer en liten grej att postas på årsdagen, jag har inte helt plötsligt bestämt mig för att tjuvstarta!

Simple Plan kikar till och från in på den här bloggen, och jag vill att de ska veta vilka VI, Simple Plan Sweden är. Vi var över 50 personer på deras M&G den 17:e april 2012, över tusen personer såg dem. Så, därför har jag lagtt till två kategorier Simple Plan Sweden som jag vill fylla med bilder på Simple Plan här i Sverige, bilder ni har tagit! Om ni har sett Simple Plan var som helst i Sverige, snälla skicka in era bilder till oss så vi kan lägga ut dem här. Den andra kategorin är Swedish Astronauts som jag vill fylla med bilder på oss, tillsammans med bandet. Snälla, skicka in bilder ni har tillsammans med Simple Plan, på ett M&G eller var som helst!
 
Om ni skickar bilder till kategorin Simple Plan Sweden: säg år och datum, vilken stad och vad de gjorde (konsert, festival, akustisk spelning, signering, soundcheck party etc.) Och om du vill, ditt namn.
Om ni skickar bilder till kategorin Swedish Astronauts: säg vad du heter, vilken stad det är, år och datum.
Bilderna skickas till [email protected]


Name:
Remember me?

Email:

URL/Blog:

Comment: