Månadens fan

Månadens fan är tillbaka! Den här gången får vi lära känna Tobie Tse från Hong Kong!

Vad heter du och hur gammal är du?
Jag heter Tobie och är 13 år gammal

Hur länge har du varit ett fan?
Sedan 2006

Har du sett dem någon gång, träffade du dem?
Nej jag har aldrig gjort något av det, men förhoppningsvis i framtiden

Vem i bandet inspirerar dig mest?
Jag ser upp till alla, men mest till Chuck

Varför då?
Allting han säger är väldigt inspirerande, när jag känner för att ge upp kan jag gå tillbaka och lyssna på vad Chuck har sagt. Då känner jag mig bättre och det påminner mig om att vara stark. Han har också en väldigt bra kontakt med fansen.

Om du fick spendera en dag med honom, vad skulle du göra?
Jag skulle berätta om mina problem och förhoppningsvis skulle han kunna hjälpa mig med några av dem. Jag skulle också tacka honom för allt han har gjort för SPFamily

Hur skulle din drömshow vara?
Definitivt med alla Astronauter i hela världen. Om det är möjligt. Alla förtjänar att se Simple Plan, även om det bara är en gång.

Vilket band är bäst att öppna för Simple Plan?
We the kings

10 favoritlåtar:
Shut Up, This song saved my life, Perfect, When I'm with you, Save you, I'd do anything, I'd do anything, Jump, Worst day ever, Grow Up

Favoritfilmer:
Hunger Games, Harry Potter, New York Minute

Favoritband:
Simple Plan, All time low, Yellowcard, Blink -182, Hey Monday, My Chemical Romance, Good Charlotte, We Are the In Crowd, Sum 41, Marianas Trench, Green Day, We the kings, You me at six, Reset, Sugarcult


Name:
Remember me?

Email:

URL/Blog:

Comment: