Ytterligare en tävling?

Vi har just nu en tävling igång, där man kan vinna ett medlemsskap i SP Crew (scrolla ner, kolla under länkar om du har missat den), som slutar den 3:e augusti.

När vår nya design kommer ska vi också lotta ut en grej bland er läsare. Jag kommer inte avslöja vad det är förens den dagen kommer. Men, det är signerat av alla i Simple Plan.

Jag ska dessutom beställa hem lite skivor till mig själv, bl.a. den nya versionen av Get your heart on! som bara kommer finnas tillgänglig i fransk-talande länder. Ska jag beställa ett till ex, och lotta ut?

Matilda

Det vore kul om du beställde ett till ex och lottade ut! :-)

Svar: kör på det! :)
emelie strandberg

Datum: 2012-07-22 Tid: 20:41:25
Rebecka

Ja det tycker jag :)

Svar: Okej! :)
emelie strandberg

Datum: 2012-07-23 Tid: 19:27:12
URL: http://janssonrebecka.blogspot.se/

Name:
Remember me?

Email:

URL/Blog:

Comment: